Pages

Saturday, July 10, 2010

Danubiana



Zopár fotiek pre Jutku a Milicu... ak sa im náhodou niečo z toho páči.
Totem má z môjho pohľadu nr.1 čo do konštelácie tematiky, prostredia, farebnosti a kompozície na mieste samotnom...
Zopár kúskov je tu ešte zaujímavých, aj keď teda chlapci definovali toto "umenie" svojím spôsobom. Vyslovene "recyklované" sochy som nezvečnila :-)

"Totem" resp. Bilio Nic: Usmiate tváre. Keby som mala velikánsky dom s velikánskou záhradou, tento totem by som tam umiestnila ma peknú čistinku medzi krásne veľké vzácne stromy. :-)



Netuším presne kto a čo to vytvoril... ale z môjho pohľadu je to zaujímavé - účelovo to pripomína záhradný nábytok do tieňa :-) veľkej záhrady. Dúfam že autor sa môjho komentára nedočíta alebo sa nebude obracať v hrobe... Osobne mi to pripomína Belgičanov.



Hans Van de Bovenkamp: Sempurvium. Zaujímavé. Viem si to predstaviť vedľa mojej budúcej kachľovej pece v obývačke. Pec ešte nie je a Sempurvium ostane v Danubiane :-)



Tibor Bartfay: Ukrižovanie. Osobne by som sem osadila radšej Marínu, alebo zväčšený odliatok Modlivky - krásky. Ale ok.



Na počesť holandskej kráľovnej Beatrix... momentálne sa reštauruje. (kvalita mozaiky od fy Henkel :-) vydržalo to len 6-7 rokov.)

No comments:

Post a Comment