Pages

Friday, July 2, 2010

Špeciálne pre Vierku / Specially for Vierka

Aj ja som mala mierny stres z toho, či sa Cora s mačkou akéhokoľvek typu znesie.
Tu je príklad ich spolunažívania:

fotka z novembra 2009 - tu už sa mali celkom radi:



začiatky ich vzťahu - Eli vyplašená ale v podstate jej Corine prejavy lásky robili dobre :-)



Cora sa musela naučiť nezjesť to, čo nebolo jej. Funguje to dovtedy, kým som nablízku. Keď odídem, vrhne sa na všetky misky na okolí vrátane mačkinej.





Eli sa bála Cory tak, že mi istý čas vyšprintovala na chrbát. Boli to šoky - nemala cit v "pazurikoch" a chodila som ako týraná žena



V podstate sa bála všetkého, vrátane jedla v tráve :-)



Cora jej lozila do škrabátka vyznávať lásku :-)



Čo sa Eliške samozrejme nepáčilo. Dostala pár po nose, aby si odvykla Coru hrýzť a škriabať okolo očí.



Dospeli do štádia, že ju Cora začala chrániť, škrabkať, a Eliške to začalo vyhovovať - takže si to teraz užívajú. Ako napr. takto včera:

No comments:

Post a Comment