Pages

Thursday, July 1, 2010

Presúvačka smetiakov :-) / Rubbish Mover



Nechtiac sa mi dnes podarilo prísť na to, kto mi so 100%-nou istotou a cielene otáča smetiak. Iveta Janotová. Je schopná otáčať ho ešte aj s dieťaťom na rukách a je schopná aj prísť zo svojho domu len kvôli tomu, aby ho otočila a šla naspäť domov. Dnes sa mi to nechtiac podarilo vidiet v priebehu pol hodiny - až som skoro stratila reč. No, nech už je každý prízemný ako chce alebo ako mu zobák narástol... nechápem, prečo to nespraví nikdy, keď som vonku a kedy by mi mohla aspoň vysvetliť, čo jej na ňom tak strašne vadí. Už sa na to spýtal každý kto chcel, a nech si o tom každý myslí svoje, dajú tomu pokoj. Slečna si však myslí, že o nej neviem a robí to zásadne vtedy, keď si myslí, že som preč.

Asi si to niekedy musíme vyjasniť. Ak má problém ho na tej širokej ceste pri prechádzke s dcérou obísť ho, môžem ho na tej ceste aj ohradiť aby doňho náhodou nenabúrala. Ak má iný problém, rada by som vedela, aký - pretože ani autám priamych susedov, ktorým by teoreticky mohol vadiť, vôbec nevadí. Ak jej vadí ako šoférke a nedokáže ho autom obísť, asi by mala buď vrátiť vodičák alebo si objednať hodiny kondičných jázd.

Ale žeby ho aspoň raz skúsila vyniesť keď je statne plný - pričom by ho musela vyťahovať z tých úžasných kameňov - to sa ešte nestalo...

No comments:

Post a Comment